Saker som har hänt medans jag var borta(Mycket saker!)+Veckans degsin

Hej igen! Förlåt att jag inte har skrivit så bra på sistone men aja här är det jag ska skriva.
Har ni sett karnervalen! Inte? Gå till Mr Curely i staden och prata med honom. Shär ser det ut på anslagstavlan.
Som ni ser får jag fullständiga dräkten imorn.
Det här fick man igår:Och idag:
Undrar hur dräkten ser ut fullständigt...
Det  har kommit ett nytt äventyr och äventyrsboken jar förnyats(Jag visar det nya äventyret sen.)
Bevis:Inuti:Kul med äventyr för flera spelare!
Och här kommer veckans degsin:
Djävulskspionstil:

Levelboostern funkar idag.
Lvl 44

Och här kommer de nya kläderna:
De va sådär tycker jag.

Puh! Mucket att skriva idag! Ja hej hej!
//OX

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt söta namn:
Jag minns dig

E-postadress: (Ser bara jag)

Pandablogg:

Sig det du vill här(Men kom ihåg inga taskiga kommentarer!):

Trackback
RSS 2.0