Hur ni klarar Amaluras kärlekshistoria del2

Hej nu tänkte jag visa hur man klarar Amaluras kärlekshistoria♥ del 2!
Ni går tillbaka till han på stranden.
Prata med honom.
Sen går ni till biblioteket.
Ni vet boken som bara ligger på ett bord klicka på den.
Sen i den hittar man en karta som leder till den gamla hamnen!
Gå till den gamla hamnen och prata med fiskaren.
Sen hämtar ni en kaffe i kiosken.
Sen går ni till baka till honom.
Ja han ska ha ganska mycket.
Metspöt hittar ni i presentaffären.
Sen går ni tillbaka till honom.
Gå till biblioteket och klicka på stenstatyn.
Där hittar du en text.
Gå till Kamaria och prata.
Sen säger hon mycket mer men det orkar jag inte få med.
Det här blev ett långt inlägg!
Hej hej leverpastej!
//OX

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är!!!!

Kram

2011-02-02 @ 22:56:58
Postat av: Anonym

hej jag undrar hur fick du in alla bilder på din panda

Mvh.samsam2

PS.om du vet kommentera svaret i min blogg(^.^)

hejdå

2011-10-04 @ 09:42:26
URL: http://sampanfu

Vad har du på hjärtat?:

Ditt söta namn:
Jag minns dig

E-postadress: (Ser bara jag)

Pandablogg:

Sig det du vill här(Men kom ihåg inga taskiga kommentarer!):

Trackback
RSS 2.0