Goldys galna saker!

¶ Tjenare Gloldy här jag tänkte berätta om lite galna saker jag har gjort när OX inte var hemma. Den första saken var att när OX skulle gå ut så släckte han brasan och jag kröp in i den det var först skönt men sen började den brinna igen och det var inte alls skönt sen gick jag hem till min lilla matskål men den stod under granen.
Jag gick till den men sen stötte jag till granen och så välte den och krossade spegeln och allt blev huller om buller. Oj! sa jag nu kommer OX bli jättearg på mig bäst att ställa tillbaka allt. Jag ropade på Maetria Tiger Love och Woody för att hjälpa till Maetria lagade spegeln  Woody städade upp allt Tiger dammade av allt Love blötte ner dom så att de kunde tvättas och jag Goldy ställde upp granen. Sen när OX kom hem sa han duktiga bollys och pokopets!¶

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken bra berättelse. Jag väntar med spänning på fortsättningen!



Kram Mamma

2010-12-23 @ 21:52:04
URL: http://handensfemfingrar.blogspot.com/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt söta namn:
Jag minns dig

E-postadress: (Ser bara jag)

Pandablogg:

Sig det du vill här(Men kom ihåg inga taskiga kommentarer!):

Trackback
RSS 2.0